18 stycznia 2006

Nigdy nie chciałem być astronautą

At age 20:
Charles Lindbergh learned to fly.
English novelist Mary Shelley wrote Frankenstein, which was immediately successful.
Bill Gates dropped out of Harvard and cofounded Microsoft.

At age 30:
Physicist Armand H. L. Fizeau measured the speed of light.
Hank Williams overdosed on drugs and alcohol.
Bill Gates was the first person ever to become a billionaire by age 30.
via Things Other People Accomplished When They Were Your Age

W wieku 20 lat:
  • Nie umiem latać, ale umiem zrobić dobrą jajecznicę
  • Napisałem kilka krótkich kawałków tekstu, ale żaden z nich nie dotarł poza obrzeża szuflady (swoją drogą czy moża powiedzieć, że szuflada ma klamkę?)
  • Rzuciłem studia na Politechnice Warszawskiej i przygotowuję się(no dobrze, bardzo powoli się przymierzam) do stworzenia firmy softwareowej (nie, nie tak dużej ja Microsoft - większej)
Przed 30ką chciałbym:
  • Przejąć Activision(to taki branżowy żart, wymyślony przeze mnie już nie wiem z jakiej okazji na Warsztacie)
  • Popracować minimum 2 tygodnie w wypożyczalni kaset video - ot takie moje małe dziwne marzenie
  • Zaprojektować i wydać kilka pocztówek
  • Zobaczyć zamglony poranek w mieście Amsterdam, Holandia
Zaraz się pewnie posypią linki na 43things i 43places.

Brak komentarzy: